محل لوگو

برچسب ها

Neuro,Linguistic,Programming,Neuro Linguistic Programming,دانلود Neuro Linguistic Programming ppt,دانلود Neuro Linguistic Programming ppt,دانلود Neuro Linguistic Programming,Neuro Linguistic Programming ppt,OVID,,,چیست,OVID, چیست,دانلود OVID چیست ppt,دانلود OVID چیست ppt,دانلود OVID چیست,OVID چیست ppt,آئين‌نامه,ايمني,مخازن,آب,و,استخر,ها,آئين‌نامه ايمني مخازن آب و استخر ها,دانلود آئين‌نامه ايمني مخازن آب و استخر ها ppt,دانلود آئين‌نامه ايمني مخازن آب و استخر ها ppt,دانلود آئين‌نامه ايمني مخازن آب و استخر ها,آئين‌نامه ايمني مخازن آب و استخر ها ppt,آئین,نامه,آموزشی,کاردانی,و,کارشناسی,آئین نامه آموزشی کاردانی و کارشناسی,دانلود آئین نامه آموزشی کاردانی و کارشناسی ppt,دانلود آئین نامه آموزشی کاردانی و کارشناسی ppt,دانلود آئین نامه آموزشی کاردانی و کارشناسی,آئین نامه آموزشی کاردانی و کارشناسی ppt,آشنايي,با,اصول,طب,انتقال,خون,آشنايي با اصول طب انتقال خون,دانلود آشنايي با اصول طب انتقال خون ppt,دانلود آشنايي با اصول طب انتقال خون ppt,دانلود آشنايي با اصول طب انتقال خون,آشنايي با اصول طب انتقال خون ppt,آشنايي,با,اصول,كلي,احياء,قلبي,ريوي,آشنايي با اصول كلي احياء قلبي ريوي,دانلود آشنايي با اصول كلي احياء قلبي ريوي ppt,دانلود آشنايي با اصول كلي احياء قلبي ريوي ppt,دانلود آشنايي با اصول كلي احياء قلبي ريوي,آشنايي با اصول كلي احياء قلبي ريوي ppt,آشنايي,با,ايندکسهاي,BTree ppt,دانلود آشنايي با ايندکسهاي BTree ppt,آشنايي,با,درخت,هاي,تصميم,گيري,آشنايي با درخت هاي تصميم گيري,دانلود آشنايي با درخت هاي تصميم گيري ppt,دانلود آشنايي با درخت هاي تصميم گيري ppt,دانلود آشنايي با درخت هاي تصميم گيري,آشنايي با درخت هاي تصميم گيري ppt,آشنايي,با,محتواي,درس,ذخيره,وبازيابي,اطلاعات,آشنايي با محتواي درس ذخيره وبازيابي اطلاعات,دانلود آشنايي با محتواي درس ذخيره وبازيابي اطلاعات ppt,دانلود آشنايي با محتواي درس ذخيره وبازيابي اطلاعات ppt,دانلود آشنايي با محتواي درس ذخيره وبازيابي اطلاعات,آشنايي با محتواي درس ذخيره وبازيابي اطلاعات ppt,

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 113
  • بازدید دیروز : 209
  • بازدید کل : 149381

پاورپوینت در مورد پياده سازي نظام حسابداري بخش عمومي(تعهدي)


پاورپوینت در مورد پياده سازي نظام حسابداري بخش عمومي(تعهدي)

نام فایل : پياده سازي نظام حسابداري بخش عمومي(تعهدي)

فرمت : .ppt

تعداد صفحه/اسلاید : 27

حجم : 1053 کیلوبایت



پياده سازي نظام حسابداري بخش عمومي(تعهدي)

در

وزارت امور اقتصادي و دارايي

مقدمه

دولت به عنوان نماینده مردم برای اداره کشور دارای اختیارات منحصر به فردی مانند اخذ مالیات و فروش نفت و همچنین ارائه خدمات عمومی مانند آموزش و بهداشت و ... است این اختیار به تبع خود تکالیفی را برای دولت ایجاب می کند که پاسخگویی در برابر ملت براساس قانون اساسی (اصل 122) از مهمترین این تکالیف است.

پاسخگویی موثر مستلزم وجود اطلاعات کافی و معتبر درباره عملکرد دولت برای ارائه به مردم است. بخش مهمی از اطلاعات مورد نیاز از طریق سیستم های حسابداری و گزارشگری مالی تامین می شود لذا این سیستم ها باید توان ارائه اطلاعات لازم را داشته باشند. از طرف دیگر، وجود ضوابط معتبر برای اطمینان از کیفیت مطلوب گزارش های مالی یکی از مهمترین پایه های نظام پاسخگویی است. استانداردهای حسابداری هسته اصلی این ضوابط را تشکیل می دهند.

کمیته تدوین استانداردهای حسابداری دولتی به عنوان اولین اقدام، مفاهیم نظری گزارشگری مالی بخش عمومی را با پذیرش حسابداری تعهدی به عنوان مبنای گزارشگری مالی تدوین نمود. اولویت بعدی کمیته تدوین استانداردهای حسابداری دولتی بود. در ذیل به بندهایی از استاندارد شماره 1 (نحوه ارائه صورتهای مالی) که تاکید فراوانی بر اجرای حسابداری تعهدی دارد اشاره می شود.

بند 2: الزامات این استاندارد باید در مورد کلیه صورتهای مالی با مقاصد عمومی که براساس استانداردهای حسابداری بخش عمومی بر مبنای تعهدی تهیه و ارائه می شود بکار گرفته شود.

بند 20: واحد گزارشگر باید صورتهای مالی خود را بر مبنای تعهدی تهیه کند.

بند 21: در مبنای تعهدی، معاملات و سایر رویدادهای مالی در زمان وقوع و نه صرفاً در زمان دریافت یا پرداخت وجه نقد شناسایی و در اسناد و مدارک حسابداری ثبت می شود و در صورتهای مالی دوره های مربوط انعکاس می یابد.
مقدمه-ادامه
با عنایت به مراتب فوق و در راستای اجرای بند 87 استاندارد شماره 1 (لازم الاجرا بودن استاندارد از ابتدای سال 1394) همچنین در اجابت به درخواست اداره کل هماهنگی و تلفیق حسابها و روش های حسابداری مبنی بر پایلوت شدن ذیحسابی وزارت متبوع ، اینجانب و سایر همکاران بر آن شدیم تا در اجراي اين امر مهم پيش قدم باشيم لذا در ذيل به پاره اي از اقدامات اين ذيحسابي كه تاكنون انجام شده است مي پردازم .
مقدمه - ادامه
مراحل پياده سازي استانداردهاي بخش عمومي
1- ايجاد دفتر آزمایشی به نام دفتر تعهدی
2- تعريف زيرفصلهاي جديد فصول هزينه اي
3- تعريف عناوين حسابها
4- تعريف سرفصلهاي كل – معين و ساير تفصيليها
5- ثبت اسناد حسابداري
6- استخراج صورت وضعيت مالي و صورت تغييرات در وضعيت مالي

نظام حسابداري بخش عمومي با رويكرد تعهدی از اداره کل هماهنگی و تلفیق حسابها دریافت و پس از مطالعه توسط اینجانب و همکاران اداره دفترداری و تنظیم حسابها دفتر آزمایشی به نام دفتر تعهدی ایجاد گردید.
مرحله 1

ايجاد دفترتعهدي

زير فصلهاي فصول هزینه ای طبق طبقه بندی جدید تعریف شد.
مرحله 2

تعريف زير فصلهاي هزينه
....


مبلغ واقعی 45,000 تومان    20% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 36,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما