محل لوگو

برچسب ها

Neuro,Linguistic,Programming,Neuro Linguistic Programming,دانلود Neuro Linguistic Programming ppt,دانلود Neuro Linguistic Programming ppt,دانلود Neuro Linguistic Programming,Neuro Linguistic Programming ppt,آسيب,هاِي,رايج,در,ميان,ورزشكاران,رشته,تكواندو,آسيب هاِي رايج در ميان ورزشكاران رشته تكواندو,دانلود آسيب هاِي رايج در ميان ورزشكاران رشته تكواندو ppt,دانلود آسيب هاِي رايج در ميان ورزشكاران رشته تكواندو ppt,دانلود آسيب هاِي رايج در ميان ورزشكاران رشته تكواندو,آسيب هاِي رايج در ميان ورزشكاران رشته تكواندو ppt,آسیب,شناسی,ماهواره,و,اینترنت,آسیب شناسی ماهواره و اینترنت,دانلود آسیب شناسی ماهواره و اینترنت ppt,دانلود آسیب شناسی ماهواره و اینترنت ppt,دانلود آسیب شناسی ماهواره و اینترنت,آسیب شناسی ماهواره و اینترنت ppt,آسیب,های,سوختگی,آسیب های سوختگی,دانلود آسیب های سوختگی ppt,دانلود آسیب های سوختگی ppt,دانلود آسیب های سوختگی,آسیب های سوختگی ppt,آشنائی,با,آخرین,دستورالعملهای,ساخت,وفروش,عینک,طبی1388,آشنائی با آخرین دستورالعملهای ساخت وفروش عینک طبی1388,دانلود آشنائی با آخرین دستورالعملهای ساخت وفروش عینک طبی1388 ppt,دانلود آشنائی با آخرین دستورالعملهای ساخت وفروش عینک طبی1388 ppt,دانلود آشنائی با آخرین دستورالعملهای ساخت وفروش عینک طبی1388,آشنائی با آخرین دستورالعملهای ساخت وفروش عینک طبی1388 ppt,آشنايي,با,اصول,طب,انتقال,خون,آشنايي با اصول طب انتقال خون,دانلود آشنايي با اصول طب انتقال خون ppt,دانلود آشنايي با اصول طب انتقال خون ppt,دانلود آشنايي با اصول طب انتقال خون,آشنايي با اصول طب انتقال خون ppt,آشنايي,با,اصول،,قوانين,و,مقررات,بهداشت,محيط,آشنايي با اصول، قوانين و مقررات بهداشت محيط,دانلود آشنايي با اصول، قوانين و مقررات بهداشت محيط ppt,دانلود آشنايي با اصول، قوانين و مقررات بهداشت محيط ppt,دانلود آشنايي با اصول، قوانين و مقررات بهداشت محيط,آشنايي با اصول، قوانين و مقررات بهداشت محيط ppt,Tree,آشنايي با ايندکسهاي BTree,دانلود آشنايي با ايندکسهاي BTree ppt,دانلود آشنايي با ايندکسهاي BTree ppt,

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 31
  • بازدید دیروز : 192
  • بازدید کل : 160277

پاورپوینت با موضوع تفکر سيستمی


پاورپوینت با موضوع تفکر سيستمی

نام فایل : تفکر سيستمی

فرمت : .ppt

تعداد صفحه/اسلاید : 36

حجم : 2040 کیلوبایت



امروزه بسیاری از مسایل و مشکلات جوامع بشری و سیستم های اقتصادی و اجتماعی ناشی از جزء نگری می باشد.
بر طبق تعریف،سیستم عبارتست از مجموعه ای از عناصر(elements) که با یکدیگر تعامل دارند.مشکل از جایی شروع می شود که ما سیستم را به عوامل اولیه تجزیه می کنیم و با تمرکز بر جزئیات در پی حل مشکل سیستم بر می آییم غافل از این نکته که سیستم تجزیه شده فقط مججوعه ای از عناصر تفکیک شده است و خاصیت سیستم اولیه را که همان تعامل اجزا می باشد،دارا نیست. اینجاست که لزوم نگاه کل گرایانه به سیستم مشخص می شود.
تفکر سیستمی مجموعه مطالبی در مورد روش تفکر بر مبنای درک روابط علت و معلولی بین پدیده های اطراف ما می باشد.

تفکر یکی از راههای شناخت و کسب علم و معرفت است.
تفکر یعنی سازماندهی حرکت فکر برای کشف حقایق.
تفکر مقدمه کسب اعتقادات و ایمان است.

سئوال:
آیا سایر مخلوقات هم تفکر می کنند یا اینکه تفکر یکی از وجوه تمایز انسان با سایر مخلوقات است؟
آیا تفکر کافی است؟

افکار بر اعمال و رفتار انسان اثر می گذارد.
تغییر اعمال و رفتار شرایط را تغییر می دهد.
شرایط جدید افکار را تغییرمی دهد.
شرایط جدید ممکن است افکار را تقویت کند.
شرایط جدید ممکن است افکار را تضعیف کند.
فکر و عمل در چرخه پیچیده ای با هم رابطه دارند.


تفکر سیستمی چارچوب و روش و قانون و منطقی برای شناخت یک مسئله است که جنبه های تجزیه ای و تحلیلی و جنبه های ترکیبی آن مسئله را در برمی گیرد.
جنبه های تجزیه ای و تحلیلی ( اجزاء مسئله)
جنبه های ترکیبی (کلیت مسئله)

یک سئوال کلیدی:
آیا کلیت مسئله چیزی بیش از اجزای مسئله دارد؟
اگر پاسخ مثبت است آن چیز چیست؟

طبق تفكر سيستمي ، ويژگيهاي مهم يك سيستم از تعامل بين اجزاء آن بوجود مي آيد نه از فعاليت جداگانه آنها . بنابراين وقتي سيستم را تجزيه مي كنيم ، ويژگيهاي مهم خود را از دست مي دهد . بنابراين سيستم، يك كل است كه با تحليل قابل درك نيست . با توجه به نكته فوق، روشي غير از تحليل براي درك رفتار و ويژگيهاي سيستم ضروري است . تركيب (Synthesis ) نقص فوق را جبران نموده و براي تفكر سيستمي ، يك موضوع كليدي است . در واقع ، تحليل و تركيب ، مكمل هم هستند

وقتي مي خواهيد موضوعي را بررسي كنيد ، ابتدا سيستم كلي كه دربرگيرنده موضوع فوق است ، را مشخص نماييد .

رفتار و ويژگي هاي سيستم كلي را بررسي نماييد .

....


مبلغ واقعی 30,000 تومان    20% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 24,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۴ شهریور ۱۴۰۱               تعداد بازدید : 66

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما