محل لوگو

برچسب ها

آئين‌نامه,ايمني,مخازن,آب,و,استخر,ها,آئين‌نامه ايمني مخازن آب و استخر ها,دانلود آئين‌نامه ايمني مخازن آب و استخر ها ppt,دانلود آئين‌نامه ايمني مخازن آب و استخر ها ppt,دانلود آئين‌نامه ايمني مخازن آب و استخر ها,آئين‌نامه ايمني مخازن آب و استخر ها ppt,آئین,نامه,حضور,وغیاب,آئین نامه حضور وغیاب,دانلود آئین نامه حضور وغیاب ppt,دانلود آئین نامه حضور وغیاب ppt,دانلود آئین نامه حضور وغیاب,آئین نامه حضور وغیاب ppt,آسيب,هاِي,رايج,در,ميان,ورزشكاران,رشته,تكواندو,آسيب هاِي رايج در ميان ورزشكاران رشته تكواندو,دانلود آسيب هاِي رايج در ميان ورزشكاران رشته تكواندو ppt,دانلود آسيب هاِي رايج در ميان ورزشكاران رشته تكواندو ppt,دانلود آسيب هاِي رايج در ميان ورزشكاران رشته تكواندو,آسيب هاِي رايج در ميان ورزشكاران رشته تكواندو ppt,آسیب,شنوایی,آسیب شنوایی,دانلود آسیب شنوایی ppt,دانلود آسیب شنوایی ppt,دانلود آسیب شنوایی,آسیب شنوایی ppt,آسیبهای,عروقی,مغز,آسیبهای عروقی مغز,دانلود آسیبهای عروقی مغز ppt,دانلود آسیبهای عروقی مغز ppt,دانلود آسیبهای عروقی مغز,آسیبهای عروقی مغز ppt,آشنائی,با,فعالیتهای,گروه,امور,فرهنگي,و,ارتباطات,آشنائی با فعالیتهای گروه امور فرهنگي و ارتباطات,دانلود آشنائی با فعالیتهای گروه امور فرهنگي و ارتباطات ppt,دانلود آشنائی با فعالیتهای گروه امور فرهنگي و ارتباطات ppt,دانلود آشنائی با فعالیتهای گروه امور فرهنگي و ارتباطات,آشنائی با فعالیتهای گروه امور فرهنگي و ارتباطات ppt,آشنايى,با,تاريخ,تمدن,اسلامى,آشنايى با تاريخ تمدن اسلامى,دانلود آشنايى با تاريخ تمدن اسلامى ppt,دانلود آشنايى با تاريخ تمدن اسلامى ppt,دانلود آشنايى با تاريخ تمدن اسلامى,آشنايى با تاريخ تمدن اسلامى ppt,آشنايي,با,اصول,طب,انتقال,خون,آشنايي با اصول طب انتقال خون,دانلود آشنايي با اصول طب انتقال خون ppt,دانلود آشنايي با اصول طب انتقال خون ppt,دانلود آشنايي با اصول طب انتقال خون,آشنايي با اصول طب انتقال خون ppt,آشنايي,با,اصول,كلي,احياء,قلبي,ريوي,آشنايي با اصول كلي احياء قلبي ريوي,دانلود آشنايي با اصول كلي احياء قلبي ريوي ppt,دانلود آشنايي با اصول كلي احياء قلبي ريوي ppt,دانلود آشنايي با اصول كلي احياء قلبي ريوي,آشنايي با اصول كلي احياء قلبي ريوي ppt,Tree,دانلود آشنايي با ايندکسهاي BTree ppt,

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 413
  • بازدید دیروز : 219
  • بازدید کل : 159637

پاورپوینت در مورد فصل هفتم گسترش رده بندی تاریخ ایران


پاورپوینت در مورد فصل هفتم گسترش رده بندی تاریخ ایران

نام فایل : فصل هفتم گسترش رده بندی تاریخ ایران

فرمت : .ppt

تعداد صفحه/اسلاید : 14

حجم : 1390 کیلوبایت


بنام خدا
سایت مقالات کتابداری و کامپیوتر www.garme.ir
فصل هفتمگسترش رده بندي تاريخ ايران: DSR
سایت مقالات کتابداری و کامپیوتر www.garme.ir
مقدمه
در رده بندی کتابخانه کنگره، رده های D و E وF خاص تاریخ کشورهای جهان است و در این میان شماره های 326 -251 DS به تاریخ ایران اختصاص یافته است.
تقسیم بندی تاریخ ایران در متن اصلی رده بندی کتابخانه کنگره ناقص است و تنها 76 شماره در آن برای تاریخ ایران در نظر گرفته شده است. این تعداد شماره اندک، ضرورت وجود گسترشی که بتواند پاسخگوی نیاز کتابخانه ها برای رده بندی کتاب های تاریخی ایران باشد را نشان می دهد.
متن اولیه گسترش تاریخ ایران در سال 1352 توسط کامران فانی و نورالله مرادی ارائه شد و با اصلاحاتی در سال 1359 منتشر گردید. ویرایش دوم این طرح با تغییرات و اضافاتی در سال 1365 و نهایتا سومین ویرایش آن چهارده سال بعد یعنی در سال 1379 به چاپ رسید.
در این گسترش نشانه DSR برای تاریخ ایران انتخاب شده است تا امکان استفاده ازهر تعداد شماره دلخواه در اختیار باشد.
سایت مقالات کتابداری و کامپیوتر www.garme.ir
ساختار رده DSR
گسترش تاریخ ایران (DSR)، از چهار بخش کلی تشکیل شده است که عبارتند از:

آثار کلی راجع به سرزمین ایران، جغرافیا، باستان شناسی، تمدن و فرهنگ و قوم شناسی
تاریخ عمومی ایران، سرگذشت نامه های کلی، تاریخ نگاری، تاریخ نظامی و تاریخ دیپلماسی
تاریخ دوره ها و سلسله ها
تاریخ محلی (استان ها، شهرها و روستاها)

سایت مقالات کتابداری و کامپیوتر www.garme.ir
ساختار رده DSR
مهم ترین و مفصل ترین بخش گسترش رده تاریخ ایران ، شامل سلسله ها و تاریخ دوره ها است. تاریخ ایران در این بخش به دو دوره مهم قبل و بعد از اسلام تقسیم شده است و در هر دوره، سلسله ها به ترتیب تاریخ و فرمانروایان هر سلسله به ترتیب در زیر آن ها آمده اند. تقسیم بندی زیر هر سلسله در گسترش DSR به ترتیب زیر است:

نقش مطبوعات
اسناد ومدارک
آثارکلی
آثار جزیی، جزوه ها و غیره
فرهنگ و تمدن، اوضاع اجتماعی و اقتصادی
جنبه های اختصاصی
تاریخ نظامی
تاریخ دیپلماسی (روابط خارجی)
سفرنامه ها، سیر و سیاحت
سرگذشت نامه ها و خاطرات معاصران آن دوره.
سایت مقالات کتابداری و کامپیوتر www.garme.ir
مثال :
سایت مقالات کتابداری و کامپیوتر www.garme.ir
....


مبلغ واقعی 28,000 تومان    20% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 22,400 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما