محل لوگو

برچسب ها

CNS,,وPNS,CNS,وPNS,دانلود CNS وPNS ppt,دانلود CNS وPNS ppt,دانلود CNS وPNS,CNS وPNS ppt,Neuro,Linguistic,Programming,Neuro Linguistic Programming,دانلود Neuro Linguistic Programming ppt,دانلود Neuro Linguistic Programming ppt,دانلود Neuro Linguistic Programming,Neuro Linguistic Programming ppt,آئين‌نامه,حفاظتي,تاسيسات,الكتريكي,در,كارگاهها,1,آئين‌نامه حفاظتي تاسيسات الكتريكي در كارگاهها 1,دانلود آئين‌نامه حفاظتي تاسيسات الكتريكي در كارگاهها 1 ppt,دانلود آئين‌نامه حفاظتي تاسيسات الكتريكي در كارگاهها 1 ppt,دانلود آئين‌نامه حفاظتي تاسيسات الكتريكي در كارگاهها 1,آئين‌نامه حفاظتي تاسيسات الكتريكي در كارگاهها 1 ppt,آسيب,هاِي,رايج,در,ميان,ورزشكاران,رشته,تكواندو,آسيب هاِي رايج در ميان ورزشكاران رشته تكواندو,دانلود آسيب هاِي رايج در ميان ورزشكاران رشته تكواندو ppt,دانلود آسيب هاِي رايج در ميان ورزشكاران رشته تكواندو ppt,دانلود آسيب هاِي رايج در ميان ورزشكاران رشته تكواندو,آسيب هاِي رايج در ميان ورزشكاران رشته تكواندو ppt,آسیب,های,سوختگی,آسیب های سوختگی,دانلود آسیب های سوختگی ppt,دانلود آسیب های سوختگی ppt,دانلود آسیب های سوختگی,آسیب های سوختگی ppt,آشنائي,با,مفاهيم,اوليه,شي,گرائي,آشنائي با مفاهيم اوليه شي گرائي,دانلود آشنائي با مفاهيم اوليه شي گرائي ppt,دانلود آشنائي با مفاهيم اوليه شي گرائي ppt,دانلود آشنائي با مفاهيم اوليه شي گرائي,آشنائي با مفاهيم اوليه شي گرائي ppt,آشنائی,با,فعالیتهای,گروه,امور,فرهنگي,و,ارتباطات,آشنائی با فعالیتهای گروه امور فرهنگي و ارتباطات,دانلود آشنائی با فعالیتهای گروه امور فرهنگي و ارتباطات ppt,دانلود آشنائی با فعالیتهای گروه امور فرهنگي و ارتباطات ppt,دانلود آشنائی با فعالیتهای گروه امور فرهنگي و ارتباطات,آشنائی با فعالیتهای گروه امور فرهنگي و ارتباطات ppt,آشنائی,با,مبانی,و,اصول,اوليه,روش,تحقيق,آشنائی با مبانی و اصول اوليه روش تحقيق,دانلود آشنائی با مبانی و اصول اوليه روش تحقيق ppt,دانلود آشنائی با مبانی و اصول اوليه روش تحقيق ppt,دانلود آشنائی با مبانی و اصول اوليه روش تحقيق,آشنائی با مبانی و اصول اوليه روش تحقيق ppt,آشنايى,با,تاريخ,تمدن,اسلامى,آشنايى با تاريخ تمدن اسلامى,دانلود آشنايى با تاريخ تمدن اسلامى ppt,دانلود آشنايى با تاريخ تمدن اسلامى ppt,دانلود آشنايى با تاريخ تمدن اسلامى,آشنايى با تاريخ تمدن اسلامى ppt,آشنايي,با,اصول,طب,انتقال,خون,آشنايي با اصول طب انتقال خون,دانلود آشنايي با اصول طب انتقال خون ppt,دانلود آشنايي با اصول طب انتقال خون ppt,دانلود آشنايي با اصول طب انتقال خون,آشنايي با اصول طب انتقال خون ppt,آشنايي,با,ايندکسهاي,B

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 6
  • بازدید دیروز : 430
  • بازدید کل : 159660

پاورپوینت در مورد گوشه هایی از تاریخ توسعه نیافتگی در ایران


پاورپوینت در مورد گوشه هایی از تاریخ توسعه نیافتگی در ایران

نام فایل : گوشه هایی از تاریخ توسعه نیافتگی در ایران

فرمت : .ppt

تعداد صفحه/اسلاید : 10

حجم : 777 کیلوبایت


بنام خدا
*
*
*
*
گوشه هایی از تاریخ توسعه نیافتگی در ایران
*
*
عوامل تاریخی عدم توسعه
رکود فکری و برخورد قشری با مذهب
استبداد سیاسی داخلی و از بین رفتن قدرت سیاسی
از بین رفتن توان، سازمان و قدرت نظامی
تجزیه و بخشش زمین ها
ایستایی نظام اقتصادی
از رونق افتادن تولید داخلی و رونق واردات
نفوذ فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی استعمار
فقدان سازمان های تولیدی، اجتماعی و سیاسی پویا
*
*
نشانه های رکود فکری و برخورد قشری با مذهب
مکروه شمردن خواندن علوم جدید (نظیر ریاضی و شیمی) در مصر
حرام دانستن نصب شیر آب در مصر
مذهب ایستا، بی تحرکی و خرافه پرستی در جامعه طبقاتی هند
اعتقادات مذهبی دهقانان چینی مبنی بر تغییرناپذیری جامعه و مطلوبیت اطاعت
جیمز موریه منشی سفارت انگلیس: در این دوره علما و پیشوایان مذهبی،  خود غرق در دریای  تعصبات بودند. ... به شدت در میان آنها راه یافته بود. آنان با آزادی افکار مخالفت کرده و  از رتبه و مقام خود در هراس بودند. مردم برای آنان رتبه خدایی قائل بوده و چشم و گوش بسته از آنان اطاعت می کردند.

*
*
اقتصاد ایران در دوره قاجار
طرح دریافت مالیات بر اساس میزان تولید برای اولین بار در اقتصاد ایران در دوره زندیه (عمر کوتاه این دوره)
فقدان اقتصاد دولتی
محدود شدن اقتصاد خصوصی به مالیات بر کشاورزان خرده مالکان و تجار شهری
فقدان انباشت سرمایه به دلیل و جود ناامنی ناشی از :
یاغیان و سرکشانی که شهرها و راه ها را ناامن می کردند.
ترس شاهان از محبوبیت و ثروت افراد (و مقابله با آن از طریق اتهام دزدی و اختلاس و کلاهبرداری. مثلا800 هزار تومان از دارایی امین‌الضرب در اوایل سلطنت مظفرالدین‌شاه به بهانه سوءاستفاده در ضرب مسکوکات مصادره شد).
....


مبلغ واقعی 28,000 تومان    20% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 22,400 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما