محل لوگو

برچسب ها

CNS,,وPNS,CNS,وPNS,دانلود CNS وPNS ppt,دانلود CNS وPNS ppt,دانلود CNS وPNS,CNS وPNS ppt,آئين‌نامه,حفاظتي,تاسيسات,الكتريكي,در,كارگاهها,1,آئين‌نامه حفاظتي تاسيسات الكتريكي در كارگاهها 1,دانلود آئين‌نامه حفاظتي تاسيسات الكتريكي در كارگاهها 1 ppt,دانلود آئين‌نامه حفاظتي تاسيسات الكتريكي در كارگاهها 1 ppt,دانلود آئين‌نامه حفاظتي تاسيسات الكتريكي در كارگاهها 1,آئين‌نامه حفاظتي تاسيسات الكتريكي در كارگاهها 1 ppt,آئین,نامه,حضور,وغیاب,آئین نامه حضور وغیاب,دانلود آئین نامه حضور وغیاب ppt,دانلود آئین نامه حضور وغیاب ppt,دانلود آئین نامه حضور وغیاب,آئین نامه حضور وغیاب ppt,آشنائی,با,فعالیتهای,گروه,امور,فرهنگي,و,ارتباطات,آشنائی با فعالیتهای گروه امور فرهنگي و ارتباطات,دانلود آشنائی با فعالیتهای گروه امور فرهنگي و ارتباطات ppt,دانلود آشنائی با فعالیتهای گروه امور فرهنگي و ارتباطات ppt,دانلود آشنائی با فعالیتهای گروه امور فرهنگي و ارتباطات,آشنائی با فعالیتهای گروه امور فرهنگي و ارتباطات ppt,آشنائی,با,مبانی,و,اصول,اوليه,روش,تحقيق,آشنائی با مبانی و اصول اوليه روش تحقيق,دانلود آشنائی با مبانی و اصول اوليه روش تحقيق ppt,دانلود آشنائی با مبانی و اصول اوليه روش تحقيق ppt,دانلود آشنائی با مبانی و اصول اوليه روش تحقيق,آشنائی با مبانی و اصول اوليه روش تحقيق ppt,آشنايي,با,اصول,طب,انتقال,خون,آشنايي با اصول طب انتقال خون,دانلود آشنايي با اصول طب انتقال خون ppt,دانلود آشنايي با اصول طب انتقال خون ppt,دانلود آشنايي با اصول طب انتقال خون,آشنايي با اصول طب انتقال خون ppt,آشنايي,با,اصول،,قوانين,و,مقررات,بهداشت,محيط,آشنايي با اصول، قوانين و مقررات بهداشت محيط,دانلود آشنايي با اصول، قوانين و مقررات بهداشت محيط ppt,دانلود آشنايي با اصول، قوانين و مقررات بهداشت محيط ppt,دانلود آشنايي با اصول، قوانين و مقررات بهداشت محيط,آشنايي با اصول، قوانين و مقررات بهداشت محيط ppt,آشنايي,با,ايندکسهاي,BTree,آشنايي با ايندکسهاي BTree ppt,آشنايي,با,سامانه‌ي,مديريت,الكترونيك,انجمن,آشنايي با سامانه‌ي مديريت الكترونيك انجمن,دانلود آشنايي با سامانه‌ي مديريت الكترونيك انجمن ppt,دانلود آشنايي با سامانه‌ي مديريت الكترونيك انجمن ppt,دانلود آشنايي با سامانه‌ي مديريت الكترونيك انجمن,آشنايي با سامانه‌ي مديريت الكترونيك انجمن ppt,

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 122
  • بازدید دیروز : 338
  • بازدید کل : 156359

درس 1(گستره ی جهان اجتماعی)


درس 1(گستره ی جهان اجتماعی)

نام فایل : درس 1(گستره ی جهان اجتماعی)

فرمت : .pptx

تعداد صفحه/اسلاید : 9

حجم : 673 کیلوبایت


بنام خدا
جامعه شناسی(سال سوم انسانی)


درس 1(گستره ی جهان اجتماعی)





پدیده های درون جهان اجتماعی:
جهان واژه ای است که برای اشاره به مجموعه های بزرگ به کار می رود مانند جهان طبیعت جهان غرب و ...
جهان اجتماعی نیز به مجموعه پدیده هایی دلالت می کند که در محدوده ی زندگی اجتماعی انسان ها قرار می گیرند.
معیارشناسایی پدیده های جهان اجتماعی:
هر چیزی که با زندگی اجتماعی انسان ارتباط داشته باشد درون جهان اجتماعی قرارمیگیرد بر اساس این قاعده کنش های اجتماعی انسان ها و پیامدهای آنها به جهان اجتماعی تعلق می گیرند احترام به قانون یک کنش اجتماعی است خانواده پدیده ای است که با کنش های اجتماعی انسان به وجود می آید امنیت، صلح و ....
حاصل کنش های اجتماعی انسان ها هستند همه ی این امور از این جهت که با زندگی انسان ها ارتباط دارند درون جهان اجتماعی جای می گیرند.
ما می دانیم زلزله یا خشکسالی پدیده های طبیعی هستند و از این جهات درون جهان اجتماعی قرار نمی گیرند اما این دوپدیده تاثیرات تعیین کننده ای در کنش های اجتماعی انسان ها دارند انسان ها برای مقابله با زلزله و خشکسالی قواعد خاصی وضع می کنند و کنش های مناسبی انجام می دهند.
بنابراین زلزله ، خشکسالی و آب و هوا پدیده های جهان طبیعی هستند ولی از جهت ارتباطی که با زندگی اجتماعی پیدا می کنند درون جهان اجتماعی قرار می گیرند.
بسط جهان اجتماعی:
مطمئناً بسیاری از موجودات بیرون از جهان اجتماعی وجود دارند یعنی در جهان طبیعی یا ماورا طبیعی.
خداوند سبحان ، فرشتگان، ستارگان، کهکشان ها ، فلزات ، جمادات، کوه ها، بیابان ها، جنگل ها و بسیاری از حیوانات قبل از انسان وجود داشته اند و اگر انسان ها نیز از بین بروند همچنان وجود خواهند داشت.
به تعبیر دیگر این پدیده ها محصول کنش انسان ها نیستند ولی از برخی جهات می توانند با جهان اجتماعی انسان ارتباط داشته باشند و به جهان اجتماعی وارد شوند.
جهان ماورا الطبیعه
خداوند سبحان
فرشتگان

جهان طبیعت
بیابان ها و جنگل ها

جهان اجتماعی
خانواده- صلح
انسان ها با شناخت فلزات وسایل و ابزارهای جدید می سازند و این ابزارها به نوبه ی خود در نحوه ی زندگی آنان اثر می گذارد.
شناخت ستارگان امکان پیدا کردن راه ها در بیابان ها و دریاها را فراهم می آورد و این پدیده سفرها و مهاجرت های انسانی را گسترش می دهد رفتار شتاب زده و نابخردانه ی انسان طبیعت و محیط زیست را آلوده می کند و این آلودگی فرصت های زندگی اجتماعی را محدود می کند . شناخت خداوند و فرشتگان و جهان ماورا طبیعی آرمان ها و ارزش های زندگی آدمیان را تغییر می دهند و کنش های اجتماعی آنان را دگرگون می سازد.

بنابراین هر یک از موجوداتی که بیرون از جهان اجتماعی حضور دارند به واسطه ی ارتباطی که با زندگی اجتماعی انسان پیدا می کنند می توانند در گستره جهان اجتماعی نیز قرار گیرند.
....


مبلغ واقعی 32,000 تومان    40% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 19,200 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما