نام فایل : بازارهای مصرف و رفتار خرید مصرف کننده
فرمت : .ppt
تعداد صفحه/اسلاید : 22
حجم : 1299 کیلوبایت
بازارهای مصرف و رفتار خرید مصرف کننده
خلاصه اهداف فصل
مدل رفتار مصرف کننده
ویژگیهای اثر گذار بر رفتار مصرف کننده
انواع رفتار تصمیم گیری در خرید
فرآیند تصمیم گیری خریدار
فرآیند تصمیم گیری خرید محصولات جدید
1
الگوی رفتار مصرف کننده
مصرف کنندگان تصمیمات خرید زیادی در طول روز می گیرند و این تصمیمات خرید نقطه توجه بازاریاب هااست.
بازارياب ها در مورد خريدهاي مصرف كننده (نوع خريد ، مكان، ميزان، برند مورد نظر، تعداد و دفعات خرید و ... ) مطالعه مي كنند .
پرسش اصلی بازاریاب ها چیست؟
مصرف کنندگان چه واکنشی از خود در برابر تلاش های متعدد بازاریابی نشان می دهند؟
طبق الگوی رفتار خریدار نقطه شروع، الگوی محرک – واکنش رفتار خریدار است.
2
الگوی محرک – واکنش رفتار خریدار
الگوی رفتار خریدار
بازاریاب ها می خواهند بدانند که چگونه این محرکها در جعبه سیاه مصرف کننده تبدیل به واکنش می شوند؟
3
عواملی که بر رفتار مصرف کننده اثر گذارند
خریدهایی که مصرف کننده انجام می دهد به شدت تحت تأثیر خصایص فرهنگی، اجتماعی، روانشناسی و شخصی قرار می گیرند.
4
....
مبلغ واقعی 45,000 تومان 20% تخفیف مبلغ قابل پرداخت 36,000 تومان
برچسب های مهم